Jednu z najsledovanejších českých influenceriek Nelu Slovákovú posledný rok sprevádza trapas za trapasom. Napriek tomu, že v staršej rúškovej kauze, ako aj v jej nedávnom trapase s nohavicami z “originál látky Louis Vuitton” stále zostáva veľké množstvo otáznikov, na verejnosť sa dosiaľ nedostali žiadne informácie o dôsledkoch Nelinho konania. Inými slovami, ak sa jej za čudné praktiky v podnikaní aj dostalo nejakého trestu, nepochválila sa tým.

Práve naopak – víťazka Hotela Paradise sa s obľubou verejne posmieva každému, kto upozorňuje na jej chyby. Po jej nedávnom návrate z Mexika množstvo ľudí pohoršila videom, v ktorom najskôr nadávala na povinnú karanténu a následne si šla prevziať jedlo od doručovacej služby. Tá inak ponúka aj bezkontaktné doručenie, Nela ho však nevyužila – namiesto toho sa rozprávala s kuriérom a nemala pritom na sebe ani rúško.

Vyjadrila sa, že sa naučila nevyjadrovať

“Snáď až teraz som sa naučila ku všetkému a všetkým hlupákom nevyjadrovať, pretože inteligentní mlčia a hlúpe husy kvákajú,” vyjadrila sa na margo veci Slováková s tvrdením, že karanténu neporušila – nik vraj nevie, kedy jej v skutočnosti skončila povinnosť izolácie, pretože na Instagrame mohla o dátume svojho návratu pokojne klamať.

“Ja som ale rada, že kvákajú,” pokračovala Slováková so sladkým úsmevom, “pretože každé zakvákanie mi zarobí kopu peňazí.” Za takto zarobené peniaze si vraj môže kupovať luxusné kabelky, topánky a dovolenky. Ľudia totiž zdieľaním jej videí, hoci za celkom iným účelom, zviditeľňujú firmy a produkty, ktoré na nich propaguje.

Spolupráce alebo klamstvá?

Má to však háčik, a to hneď v prípade oboch spoluprác, ktoré Nela uviedla ako príklad a ktoré sa objavili aj v zdieľanom videu. Prvá bola reklama na Prosecco bez cukru. O tejto spolupráci Slováková pôvodne tvrdila, že na nej nezarobí ani cent. Až vo vysmievačnom videu zmenila názor a vyhlásila, že jej vďaka všetkým hejterom zaplatí najbližšie letenky biznis triedou do niektorej z vychytených exotických destinácií.

Ešte väčší otáznik visí nad jej údajnou spoluprácou s firmou Wolt. Túto donáškovú službu Slováková opakovane propaguje a označuje ju za svojho obchodného partnera. Zástupcovia Wolt však na to majú celkom iný názor.

“Platí, že momentálne žiadnu spoluprácu s Nelou Slovákovou nemáme. Prerušili sme ju takmer pred rokom,” vyjadril sa Jindřich Holiš Jr., marketingový manažér spoločnosti. Má aj odpoveď na to, ako je možné, že influencerka stále zdieľa promokódy a nabáda svojich fanúšikov, aby ich používali.

“Je to aktivita, ktorú môže robiť úplne každý používateľ Woltu a získať tak odmenu za nových používateľov. Ide o štandardnú marketingovú podporu, ktorá je momentálne nastavená tak, že každý používateľ obdrží za akvizíciu nového používateľa až 150 Kč v kreditoch – 3×50 Kč za prvé tri objednávky,” vysvetlil zástupca Woltu. (50 Kč = 1,91 eur.)

Trapas ako hrom

Nejde teda o žiadnu spoluprácu, za ktorú by Slováková dostávala zaplatené. Namiesto toho jej fanúšikovia, ktorí použijú kód, zbierajú kredity, za ktoré si influencerka kupuje jedlo. A tie by len veľmi ťažko u niekoho vymenila za skutočné peniaze, za ktoré by si mohla nakúpiť zmienené značkové topánky, kabelky a letenky do biznis triedy.

Fakt, že influenceri nežijú tak, ako to prezentujú, je verejným tajomstvom. Otázkou však zostáva, prečo Nela Slováková tak priehľadným spôsobom využíva mená firiem, ktoré môžu jediným vyjadrením rozvrátiť domček z karát jej tvrdení o veľkých peniazoch, hviezdnych spoluprácach a závideniahodnom luxusnom živote.

Pre viac info nás sledujte na Facebooku 
>>> TU <<<!

Kamaráti influencerov prehovorili: Ich denným chlebom je lož, pretvárka a tyrania! – 2. časť

Slovákovej HLÚPE VIDEO z izolácie: Vraj nechápe, prečo by nemala prijímať návštevy!

Zdroj: Extra.cz, Instagram/nelaslovakova | Foto: Instagram/nelaslovakova