V náročných časoch koronavírusu nie je nič dôležitejšie ako ochrana. Tak, ako sa snažíme chrániť my samotní, by na svojich zamestnancov mali myslieť aj veľké firmy, ktoré svoje prevádzky nezrušili. 

Je skvelé vidieť, že najväčšie obchodné reťazce Kaufland a Lidl sa snažia aspoň trocha ochrániť jednak svojich zamestnancov, ktorí do úmoru pracujú, ale aj nás, zákazníkov. Obidve obchody tiež zavádzajú špeciálne nákupné hodiny pre seniorov od 13.00 do 14.30.

LIDL

“V tejto náročnej situácii zavádzame preventívne opatrenia, aby sme ochránili vás a našich zamestnancov. V najbližších dňoch preto bude na všetkých našich viac ako 1000 pokladniciach inštalované ochranné plexisklo, ktoré zabráni priamemu kontaktu našich pokladníkov so zákazníkmi. K dodržiavaniu bezpečnej vzdialenosti v pokladničnej zóne tiež pomôžu nálepky na zemi, ktoré budú informovať zákazníkov o dodržiavaní dostatočného odstupu. Ďakujeme za pochopenie a ohľaduplnosť,” píšu na oficiálnych facebookových stránkach.

Podobne reaguje aj Kaufland

“Vzhľadom na súčasnú situáciu sa snažíme hľadať ďalšie riešenia, ako by sme mohli viac ochrániť našich zamestnancov i vás, našich zákazníkov. Preto sme sa rozhodli v priebehu najbližších dní inštalovať ochranné plexisklá na našich pokladniach vo všetkých 70 prevádzkach. Dbajte prosím na dodržiavanie hygienických opatrení. Nosiť rúško nie je hanba a držať odstup znamená držať spolu.  🙂 ĎAKUJEME,” znie oficiálne stanovisko červeného obchodného reťazca.

Foto/Zdroj: Facebook/ Kaufland Slovenská republika, Lidl Slovakia