Michaela Karaková vždy patrila k veľkým obdivovateľkám módnej značky Guess. Ako pravá fanúšička sledovala ich instagramový účet pravidelne, lajkovala fotky, ale účelovo sa nesnažila dostať do ich pozornosti. 

Miške sa kampane značky Guess páčili práve preto, že presadzovali dievčatá s tvarmi, nie typické vychrtliny. Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou a nie, nebýva to len v rozprávkach a filmoch. Slovenku si totiž všimol samotný zakladateľ značky.

„Na ten moment nikdy nezabudnem. Sedeli sme s s otcom pri stole a zrazu mi začali chodiť notifikácie, že Paul Marciano si pozerá moje fotky, ktoré začal rovnako lajkovať. Už len z toho som bola úplne hotová a volala som mamine, že to je niečo neskutočné. Na chvíľu som dokonca zapochybovala, či je to reálne on. Napriek tomu ma kontaktoval a zaujímal sa o to, kde som, kto ma zastupuje a či sa venujem modelingu. O Paulovi je známe, že rád objavuje nové tváre,” spomína Miška.

Prešlo len pár týždňov a Slovenka už predvádzala vo Florencii. Paul ju obsadil do lukratívnej kampane, odvtedy si ju začínali všímať ďalšie väčšie značky. „Bolo to prvé fotenie, kde som zažila veľký tím ľudí a obrovskú produkciu. Na pľaci boli ku mne všetci veľmi milí, snažili sa, aby som sa cítila dobre, aj keď som nebola svetoznáma modelka, len obyčajné dievča zo Slovenska. Fakt by som dopriala každej žene pocítiť na vlastnej koži, pretože kto nezažije, nepochopí,” hovorí kráska pre magazín Emma.

Michaela ale nepodľahla sláve, dokonca si odmieta kupovať followerov a hrať sa na veľkú Instagramerku. Doteraz jej siete sleduje menej ako 10 tisíc ľudí, ale jej to vôbec neprekáža. Vie, čo chce, sústredí sa na to a čo je dôležité, zostala sama sebou. Klobúk dole, sme na teba hrdí!

Zákulisie natáčania kampane Guess

Foto: Instagram/ michaelakarakova | Zdroj: emma.pluska.sk | Video: YouTube