Naša pamäť nie je taká neomylná, ako si o nej zvykneme myslieť. Niekedy sme si absolútne istí, že sme čosi zažili, no pritom môže ísť o falošnú spomienku. Inokedy by sme povedali, že v mysli priam detailne vidíme istý obraz – povedzme logo nejakej známej značky – ale určite je to tak?

Logá známych značiek sú skvelým spôsobom, ako si precvičiť pamäť. Kým väčšina z nás by zrejme bez zaváhania vedela povedať, na ktorej strane je “nahryznuté” jabĺčko Apple, pri takom Starbucks je to už o niečo horšie… Výskumy ukázali, že toto zelené logo si dokáže správne vybaviť len 6 % ľudí – a to mnohí v jeho predajniach kupujú kávu na dennej báze!

Dokážete pri týchto desiatich dvojiciach správne určiť, ktorý z obrázkov je ten správny? Odpovede nájdete na konci článku pod navrhovanými odkazmi.

KVÍZ o všetkom možnom, časť 7.: Čakajú na vás zaujímavosti z celého sveta!

Ľudia sa podelili o NAJOTRAVNEJŠIE vety, aké musia počúvať: Je tam aj tá vaša?

14 strašných faktov, ktoré ani nechcete vedieť: Niektoré sú depresívne, iné odporné!

Pre viac info nás sledujte na Facebooku 
>>> TU <<<!

Zdroj/Foto: Brightside.me