Zuzana Straus Plačková je známa slovenská celebrita, ktorá dbá o svoju luxusnú postavičku. Všetkých jej fanúšikov zaujíma, ako si udržuje štíhlu líniu a aké sú jej triky? Väčšina si myslí, že k tomu treba kopa peňazí, no Zuzka prezradila, že sú na omyle. Jej tajomstvo dokonalej postavy sa skrýva…

 

Zuzka si na svojej postave potrpí, no tiež si rada dopraje dobroty, ktoré svet ponúka. Často cestuje na dovolenky, kde je samozrejmosťou ochutnať miestne kuchyne. Prostoreká kráska tiež prezradila, že ak nejaké to kilečko naberie, jednoducho ho skryje pod väčšie oblečenie, ale jasne dodala, že sa vždy vráti k svojej predstave o váhe.

Využíva k tomu rôzne triky, ktoré ju stoja nemalé financie. Fanúšikovia s menším rozpočtom si mysleli, že štíhlu postavu nedosiahnu, no Plačková ich vyviedla šmahom ruky z omylu. Podľa nej 70% úspechu štíhlej postavy tvorí strava, jesť by sa malo 5 krát denne a samozrejmosťou je aj pohyb, ktorý treba zaradiť do svojho životného štýlu. Ak nemáte financie na fitness centrum či osobného trénera, plavovláska radí napríklad rýchlu chôdzu, či beh.

Rodáčka z Čadce tiež poukazuje na dôležitý prísun vody do tela. Presnej vysvetľuje, že musíte vypiť 4 dcl vody na 10 kilogramov vašej váhy. Dôležitou súčasťou chudnutia je mozog, ktorý musíte nastaviť tak, že výdaj kalórií musí byť vyšší ako príjem. Preto má aj svoju výživovú poradkyňu Adrianu Starú. Napriek všetkému sa aj Zuzke stane, že zlenivie a nič sa jej nechce.

Ako by mal vyzerať Váš zdravý jedálniček podľa výživovej poradkyne?

Raňajky- Sú štartom dňa a základom ku štíhlej línií. Kvalitná a vyvážená strava Vám naštartuje výborne metabolizmus, ktorý bude v priebehu dňa rýchlejšie odbúravať tuky. Jesť môžte napríklad ovocné smoothie obsahujúce 125 gramov tvarohu, 100 gramov banánu, 2 lyžičky chia semiačok a 1 lyžicu kvalitného oleja.

Desiata- ľahké ovocie, zelenina prípadne proteínová tyčinka.

Obed- Ideálna je delená strava, takže napríklad 150 gramov kuracieho mäsa s orestovanou zeleninkou. Ideálna prestávka medzi jedlami je cca 2-3 hodiny.

Olovrant- biely jogurt, pridať môžte aj ovocie na dochutenie, či orechy a madle, samozrejme nesolené.

Večera- zeleninový šalát, cottage sýr, mozzarella, tuniak. Ale pozor večera by mala byť polovičná dávka obedovej dávky.

Zdroj/Foto: Instagram, pixabay