Slovenský operátor Slovak Telekom minulý piatok svojich zákazníkov veľmi nepotešil. Mnohí totiž zaznamenali masívny výpadok siete, počas ktorého sa nemohli nikam dovolať, ani sa pripojiť na internet. Zdá sa, že telekomunikačný gigant si vstúpil do svedomia a pre klientov chystá odškodné. 

 

Výpadok mobilnej siete Telekom zarazil mnohých Slovákov. Nečakané problémy sa objavili minulý piatok v dopoludňajších hodinách, no spoločnosť o problémoch informovala až okolo jednej poobede a sľubovala rýchlu nápravu. Pripojenie sa nakoniec podarilo obnoviť až okolo deviatej hodiny večer. Telekom chce aktuálne klientov za masívny výpadok odškodniť.

„Po piatkovom výpadku je naša sieť stabilná a všetky naše systémy bežia naplno. Počas posledných dní a najmä počas víkendu sme venovali obrovské množstvo úsilia na zabezpečenie čo najlepšej funkcionality – výpadok bol úspešne diagnostikovaný a odstránený. Počas posledných dní sme monitorovali výkon sietí, aby sme skontrolovali plný výkon našej prevádzky. V piatkovej finálnej aktualizácii sme dali zákazníkom sľub, že to nenecháme len tak. Chceme ho dodržať, a preto dáme tento piatok 17.5.2019 v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali. Tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky. Ešte raz ďakujem všetkým za pochopenie a verím, že nám zachováte svoju priazeň,“ vyjadril sa Dušan Švalek, výkonný riaditeľ Slovak Telekom pre Slovensko.

Zdroj/Video/Foto: Facebook