Dovolenka je čas, kedy by sme mali úplne vypnúť od zabehnutého, každodenného života a užívať si sladké ničnerobenie. Žijú však medzi nami aj ľudia, ktorí na každom kroku vyhľadávajú problémy.

Na tieto veci sa najčastejšie sťažujú u delegátov a v cestovných kanceláriách po návrate z dovolenky!

Dovolenkové reklamácie:

  • “More bolo málo slané.”
  • “Slabý vyber jedál na All inclusive. Bolo tam iba 5 druhov šunky, 4 druhy salámy a syrov, vajíčka na 5 spôsobov, 6 druhov mäsa, zemiaky, ryža, hranolky, sladké a slané pečivo, ovocie, zelenina…”(zaujimalo by nás, aké šmaky tlačia do seba doma).
  • “Na vodovodnej batérii bol vodný kameň.”
  •  “Prečo treba na All inclusive platiť za vajíčka? Iba pri nich je napísaná suma 5 min a 10 min.”
  •  “Na pláži bolo veľa piesku, zodrali sa mi z neho päty!”
  • “V hoteli nám nikto nerozumel, hovorili iba anglicky, nemecky, francúzsky a španielsky!”
  •  “Nikto nás neupozornil, že v mori plávajú ryby. Deti sa pre to nemohli kúpať!”
  •  Jedna pani reklamovala vodu v bazéne lebo jej počas dovolenky vybledli plavky.
  • Jeden pár reklamoval u delegátky, že majú plnú skriňu mravcov. Keď ju otvorila, na vešiaku našla zavesené domáce klobásy.
  • Jeden pár týždeň nepoužíval na izbe toaletu. Bola totiž prelepená papierovou páskou “sanitized”.  Netušili, že to znamená, že je vydezinfikovaná!
  • “Susedia sa každý večer oddávali hlasným radovánkam v posteli. To ma znechutilo natoľko, že som nemal chuť na s*x so svojou manželkou. Vďaka tomu som mal pokazenú celú dovolenku!”
  • “Žiadam odškodné za ukradnuté okuliare! Ako dôkaz vám prikladám fotku, na ktorej ich mám a ďalšiu na konci pobytu, kde som už bez nich!”
  • “Pri kúpe zájazdu sme riadne zaplatili letiskové a servisne taxy, ale na letisku nás žiadny taxík nečakal. Žiadame o vrátenie adekvátnej čiastky!”

Zdroj/Foto: youtube