Prípravy na tohtoročné MS v hokeji pomaly finišujú. Hokejová udalosť roka ešte ani nezačala a už vznikol poriadny trapas. Na svedomí ho má etiketa od populárnej minerálky, ktorá svoju limitovanú edíciu k hokejovým majstrovstvám trochu prepískla. Za všetko môže na prvý pohľad nevinný nápis.

 

O dvojzmyselný trapas sa postaral partner MS v hokeji 2019, výrobca minerálnej vody Budiš. Na jej limitovaných etiketách sa totiž objavil nápis na podporu nemeckého hokejového tímu “Deutschland, Deutschland, über alles (prekl. Nemecko nadovšetko)”.

Slogan sa okamžite začal spájať s Treťou ríšou a teda temnou minulosťou tejto krajiny. Takto sa totiž začína prvá sloha Deutschlandlied, ktorú použili nacisti a teda sa ako nemecká hymna už od konca druhej svetovej vojny nepoužíva. Na nevhodnosť textu ne etiketách minerálky tak značkou Budiš upozornilo viacero pobúrených ľudí na sociálnych sieťach.

,,Tieto majstrovstá sa preslávia kvôli vám ešte pred tým, ako vôbec začnú,” rozčertil sa jeden z používateľov sociálnej siete a k jeho názoru sa okamžite pridali ďalší. Zaiste nešlo o zámer sa takto negatívne prezentovať, no fanúšikovia MS sú krokom pobúrení. Výrobca minerálok sa tak už za vzniknutú situáciu ospravedlnil.

„Naším záujmom bolo predstaviť jednotlivé krajiny, no v tomto prípade sme si neuvedomili historické súvislosti. Sme si plne vedomí toho, že neznalosť nás neospravedlňuje, a preto za vzniknutú situáciu preberáme plnú zodpovednosť. V snahe o nápravu sme stiahli zo skladu všetky etikety s predstaviteľom Nemecka,“ citoval vyjadrenie marketingového manažéra značky Vladimíra Krescanka Denník N.

Zdroj: Facebook, topky.sk, Dennik N | Foto: Facebook

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.