To je nápad! Majiteľ nitrianskeho hotela s reštauráciou prišiel na spôsob, ako v týchto mimoriadne ťažkých časoch obísť zákon a zachrániť svoj biznis. Geniálne!

Postoj, ktorý zaujal nitriansky podnikateľ v tejto koronakríze je obdivuhodný. Zatiaľ čo ostatné reštaurácie či hotely obsluhujú zákazníkov na povolených vonkajších terasách a preferujú donášku jedál, tento hotel má obsadenosť izieb na sto percent. Ako to dokázal?

Pointa je v zabalení objednaného jedla a následného odnesenia na izbu, ktorú zákazníci pri príchode dostanú na 30 minút zadarmo. Spokojní hostia sa v teplom a peknom prostredí izby naobedujú a hlavne vyhnú chladnému počasiu vonku. Po odchode zakaždým personál hotela izbu vydezinfikuje a čaká na ďalších hladných zákazníkov.

Majiteľa, žiaľ, trápi jedna vec, a síce, aby úrady nevymysleli niečo, čím by mu prevádzkovanie takejto obsluhy prekazili

Zdroj: TV Markíza Foto: Pixabay, markiza.sk